MENI
Izdelki v košarici

✓ Znanstveno dokazano       ✓ Prilagojeno za vaš tip operacije        ✓ 1 kapsula na dan       ✓ Brezplačna poštnina nad 50€

Splošni pogoji

S spletno stranjo www.fitforme.si upravlja podjetje MINAMed d.o.o.

Polno ime: MINAMed, družba za trgovino in zastopanje d.o.o.
Kratko ime: MINAMed d.o.o.
Naslov: Leskoškova cesta 9e, 1000 Ljubljana
Elektronski naslov: [email protected]
Tel. številka: 05 901 76 12 (delovni čas od 8:00-16:00)
Matična številka: 8042047000
Davčna številka: SI93502133

Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 4. 9. 2017
Organ vpisa: Okrožno sodišče v Ljubljani
Številka vložka: 2017/33992
Osnovni kapital: 50.000,00 EUR
Družba je zavezanec za DDV.
TRR: SI56 3000 0002 8724 549 odprt pri banki Sberbank

Člani Gospodarske zbornice Slovenije, Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij. 

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.fitforme.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje www.fitforme.si ter poslovni odnos med MINAMed d.o.o., (v nadaljevanju: MINAMed), registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).

1. Splošno o fitforme.si

Fitforme.si (www.fitforme.si) je spletna stran, na kateri se izvaja spletna prodaja živil za posebne prehranske namene.

2. Ponudba in izvor

MINAMed d.o.o. odgovarja za kvaliteto blaga ali izvedbo storitve. MINAMed d.o.o. tudi odgovarja za morebitne pritožbe ali posledice, ki bi lahko nastale, ko uporabnik koristi blago ali storitev. Za izvedbo storitev ali prodajo blaga in s tem povezanimi morebitnimi pritožbami je v celoti odgovorna MINAMed d.o.o.

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last MINAMed d.o.o. ali njenih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so le zgolj simbolični in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve ter lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali blago.

MINAMed d.o.o. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta.
Kupec znesek plača podjetju MINAMed d.o.o., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije. 
Izdelke pošiljamo na območje Republike Slovenije.

Z registracijo obiskovalec/kupec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa ter dostop do vseh podatkov pogodbe na daljavo.

Kupoprodajna pogodba med podjetjem MINAMed d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini www.fitforme.si sklenjena v trenutku, ko MINAMed d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka dalje so vse cene in ostali pogoji določeni ter veljajo za podjetje MINAMed d.o.o. in za kupca. Kupec je oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (prvo elektronsko sporočilo o oddaji in statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja MINAMed d.o.o.. Po obdelavi so vaši podatki shranjeni in dostopni samo na sedežu podjetja. Zavezujemo se, da bomo osebne podatke uporabili izključno za potrebe izpolnitve tekočega naročila, pošiljanje računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Vsak paket vsebuje tudi fizičen račun, ki ga sicer stranka lahko prejme tudi po elektronskem naslovu. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

3. Načini plačil ponudb

Nakup preko fitforme.si je varen, preprost in udoben. Kupec mora poskrbeti, da so njegovi podatki pravilni in resnični, ne glede na način plačila, saj tako omogoča dostavo na pravi naslov v roku.

Omogočamo naslednje načine plačila:
  • Plačilo s plačilno kartico (Mastercard, Visa, Activa)
  • Plačilo preko sistema PayPal
  • Plačilo po povzetju

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov (preko dostavne službe Pošte Slovenije), ki ste ga navedli ob registraciji oz. ob nakupnem postopku. Priporočamo vam, da navedete naslov, na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave.

Paket vam kurir lahko dostavi na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu, lahko vam ga dostavi na drug naslov, če vam tako bolj ustreza.
V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo  kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki.

V kolikor bi pri plačilu prišlo do kakršnih koli težav se kupci lahko obrnejo na informativni oddelek preko e-mail naslova: [email protected]
Zgornji načini plačil veljajo pri vseh ponudbah.

Naročila so v elektronski obliki shranjena na strežniku in kupcu dostopna v vsakem trenutku, v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun). Podjetje posluje na področju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na področje Republike Slovenije.

4. Cena ponudbe

Cene vseh ponudb blaga ali storitev so vnaprej določene in vsebujejo DDV. 
Cene veljajo za vse kupce vendar le v času trajanja posamezne ponudbe in v primeru plačil navedenih v teh pogojih ter samo na spletni strani fitforme.si.

Cene veljajo do trenutka dobave izdelka. Pridržujemo si pravico do spremembe cen.
Cene se zaokrožujejo na dve decimalni mesti.


5. Postopek registracije in nakupa na fitforme.si

Uporabnik lahko naročilo opravi kot registriran uporabnik ali gost.

Da bi uporabnik lahko na spletni strani fitforme.si videl svojo zgodovino naročil, se mora registrirati. Uporabnik poda svoje podatke, elektronski naslov, naslov za dostavo in ostale podatke. Uporabniško ime se dodeli s strani fitforme in predstavlja elektronski naslov uporabnika. 

  • Uporabniku se dodeli uporabniško ime, ki je enako kot njegov elektronski naslov. Geslo si uporabnik izbere sam ob prvi registraciji in ga pozneje lahko kadarkoli spremeni.
  • Uporabnik se odloči za ponujeno ponudbo, izbere način plačila in opravi nakup.
  • Uporabnik lahko v zavihku "Moj račun" opravi vpogled v stanje naročil, zgodovino naročil ter priljubljene izdelke.
  • Uporabniku se na elektronski naslov pošlje tudi informativno obvestilo o izvedenem nakupu.
  • Nakup je opravljen, ko uporabnik izvede plačilo na pravilen način.
Roki za plačilo:
  • pri plačilu s plačilno kartico ali platformo PayPal - ob plačilu.
  • pri izbiri plačila ob povzetju kupec plača kupnino ob prevzemu. Prav tako plača stroške manipulacije Pošti Slovenije v znesku 1,00 EUR.

MINAMed d.o.o. si pridržuje pravico, da iz kakršnih koli razlogov umakne izdelek ali storitev iz ponudbe.
Zloraba nakupa je kazniva.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Kupec ima v roku do odpošiljanja blaga (status v pripravi) pravico do odstopa od pogodbe na daljavo (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti na naslov [email protected] Obvezno je potrebno dopisati številko naročila. Elektronski naslov s katerega opravljate preklic naročila, se mora ujemati z elektronskim naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Podrobnosti o pogodbi na daljavo so vedno na voljo na strežniku www.fitforme.si, kamor naročnik dostopa z uporabniškim imenom in geslom, ki ga prejme ob prvem naročilu. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

V kolikor kupec na poziv prodajalca ni poravnal zneska, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla, se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. MINAMed d.o.o. o tem nemudoma obvesti kupca.

Naročilo lahko (na strankino prošnjo) zadržimo do 7 delovnih dni. Ob preteku tega roka, bo naročilo odposlano. V kolikor naročila stranka ne želi prejeti, mora to sporočiti na e-mail naslov: [email protected]

6.  Varnost nakupa s plačilnimi karticami

Nakup s plačilno kartico je varen, saj MINAMed d.o.o. skrbi za tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Poskrbljeno je za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami, ki se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku.

7. Varovanje osebnih podatkov

Pri registraciji ali nakupu kupec dovoli podjetju MINAMed d.o.o. zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov.
MINAMed d.o.o. se zavezuje, da bo skrbno in v skladu z zakonodajo varovala podatke uporabnikov.
Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za določen čas 5 let, če Zakon o varovanju osebnih podatkov predvideva drugače, za čas kot ga predvideva.

Osebni podatki se zbirajo za namen nemotene izvedbe naročil oz. ponudbe, komunikacijo s kupcem, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter, če se kupec tako odloči, za pošiljanje obvestil, novic in ponudb (preko e-mail-a) vse, dokler ne pošljete zahteve za odjavo. V e-novicah je vključena tudi ekskluzivna ponudba, ki je namenjena samo prijavljenim naročnikom.

V tem okviru se zbirajo naslednji podatki:
  • IP naslov
  • ime in priimek
  • naslov stalnega ali začasnega prebivališča ter naslov za dostavo
  • telefonska številka
  • e-mail naslov
  • čas in datum registracije
  • arhiv komunikacije s spletno trgovino

MINAMed d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. 

Podjetje MINAMed d.o.o. spoštuje zasebnost uporabnikov spletne strani fitforme.si in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih ne bo uporabilo drugače kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani. MINAMed d.o.o. lahko podatke posreduje samo pogodbenemu obdelovalcu podatkov. Dostavni službi Pošta Slovenija bomo tako zaupali ime in priimek uporabnika, naslov za dostavo, telefonsko številko ter e-mail naslov.

Več o varovanju osebnih podatkov si preberite na naši spletni strani Pravilnik o zasebnosti.

Zaupanje zahvaljujoč visokim varnostnim standardom

Spletna stran fitforme.si za prenos podatkov uporablja SSL varnostni sistem (Secure Socket Layer) in 128-bitno šifriranje (kodiranje). Omenjena tehnologija zagotavlja najučinkovitejšo zaščito, ki jo uporabljajo tudi najuspešnejše banke, da bi zaščitile vse spletne bančne podatke. Uporabo šifriranega prenosa podatkov na spletni strani boste prepoznali po simbolu zaklenjene ključavnice, ki se nahaja na dnu vrstice stanja vašega brskalnika. 

Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

Vedno imate pravico do brezplačnih informacij, kjer lahko preverite pravilnost vaših shranjenih podatkov. Če želite, se lahko obrnete na [email protected] in nam pošljete vašo zahtevo po e-pošti ali navadni pošti.  Po posredovanju informacij bodo vsi popravki, zaprtja ali izbrisi – v kolikor so v skladu z zakonom – izvedeni.

8. Komunikacija z uporabniki

Komunikacija z uporabniki fitforme.si poteka preko spletne strani in preko elektronskih sporočil, v izjemnih primerih tudi po pošti. 
Uporabnik za določeno ponudbo izve na internetni strani www.fitforme.si ali pa preko oglasnih sporočil v tiskanih, elektronskih ali spletnih medijih.

9. Osnovne informacije za uporabnike

Na spletni strani fitforme.si se nahajajo informacije o podjetju, ki upravlja s spletno stranjo. Te informacije so ime in sedež podjetja, kontakti ter druge potrebne informacije, najmanj pa tiste, ki jih zahteva zakonodaja.

Uporabniki bodo našli tudi informacije blaga ali storitev, pogoje dostave, veljavnosti ponudb in ostale informacije.

Uporabniki, ki imajo kakršna koli vprašanja v zvezi s ponudbo lahko ta vprašanja zastavijo preko spletne strani. Način zastavljanja bo obrazložen na sami spletni strani. 
Vprašanja v zvezi s ponudbami ali druga vprašanja je možno pošiljati preko e-mail naslova [email protected]

10. Pritožbe in spori

MINAMed d.o.o. se bo trudila vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštovala zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudila doseči dogovor.
Pripombe in pritožbe sprejema administrativni oddelek, obravnava pa jih pravna služba. Uporabnikom so na voljo naslednji kontakti:
  • pisno na naslov MINAMed d.o.o, Leskoškova cesta 9e, 1000 Ljubljana, Slovenija
  • pisno na elektronski naslov [email protected]

Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.

Reklamacije v zvezi s kvaliteto ali izpeljavo same ponudbe se rešujejo med kupcem in MINAMed d.o.o.

11. Odveza odgovornosti

Spletna stran fitforme.si deluje na način kataloške prodaje blaga in storitev. Kljub trudu za čim večjo točnost in ažurnost ponudbe se lahko zgodi, da se podatki o blagu in storitvi ter ceni spremenijo tako hitro, da jih ne utegnemo popraviti in se še vedno nespremenjeni nahajajo na spletni strani. V primeru naročila za takšno blago ali storitev podjetje kupca obvesti o spremembah in nakup prekliče, oz. mu omogoči preklic naročila ali se dogovori za kakšno drugo možnost.

V primeru, da je stranka naročila nedobavljiv izdelek, podjetje stranko obvesti o spremembi in odstranitvi izdelka iz naročila. Stranka se lahko odloči za zamenjavo ali preklic naročila. V primeru, da je stranka že plačala za nedobavljiv izdelek, se ji kupnina zanj nemudoma vrne na njen TRR račun, PayPal račun ali kreditno kartico. Čas dostave se zaradi nedobavljivosti izdelka lahko podaljša.

Pridržujemo si pravico do tipografskih napak in napak, ki bi izhajale iz nenamernega nepravilnega delovanja informacijsko-tehničnega sistema spletne strani.
Podjetje ne odgovarja za točnost podatkov, vnesenih s strani kupca.

12. Dostava

Dostava naročila traja od 2 do 4 delovne dni - med vikendi in prazniki ni dostave.

  • Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
  • Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije
  • Strošek pošiljanja je določen in znaša 3,60 EUR z DDV. 
  • Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
  • Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katero koli drugo ime ali naslov.
  • Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo kurir pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
  • Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
  • Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.

V kolikem času dobim naročen izdelek?

Naročilo bo dostavljeno v roku 2-3 delovnih dneh, v kolikor je naročilo oddano isti dan do 13. ure. Med vikendi in prazniki NI dostave.

Do podaljšanja časa dostave lahko pride zaradi izrednih razmer, na katere nimamo vpliva (nesreče, razmere na cestah, prazniki, napake, napačno zapisani naslovi ...).

Koliko znašajo stroški dostave? 

Strošek poštnine je brezplačen v primeru nakupa nad 50,00 EUR. Drugače je strošek dostave 3,60 EUR z DDV. V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in kraj prevzema pošiljke. 

Paket vam lahko dostavi na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu, lahko vam ga dostavijo na drug naslov, če vam trenutno tako bolj ustreza, 

Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.

Pakete odpošiljamo 5 x tedensko iz  skladišča v Sloveniji.

Poškodbe pri dostavi

Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrne na naslov MINAMed d.o.o., ta pa mu bo zagotovila nadomestno pošiljko.

13. Pravica do odstopa kupca od pogodbe

Smatra se, da je nakup izveden preko Pogodbe na daljavo. Jezik v katerem se sklepa Pogodba je SLOVENŠČINA.

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Kupec lahko zahteva (pisno, po elektronski pošti, ali osebno) pogodbo na daljavo in jo lahko prejme po pošti na svoj naslov, v elektronski obliki preko elektronskega sporočila.

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od oddaje naročila podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V kolikor je kupec blago že prejel, ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prejema podjetju pisno sporoči, da želi blago vrniti. Če je kupec blago že plačal, mu mora podjetje vrniti plačano kupnino nemudoma oziroma najpozneje v roku štirinajstih (14) dni po prejemu sporočila o odstopu. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

V primeru odstopa od pogodbe bo MINAMed d.o.o. nemudoma oz. najpozneje v štirinajstih (14) dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnila vsa prejeta plačila. Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ki je hitro pokvarljiv ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je kupec odprl varnostni pečat.

Blago vam zamenjamo tudi v primeru, če smo vam zaradi naše napake odposlali napačen izdelek. Celoten znesek kupnine (vključno s stroškom dostave) vam vrnemo takoj po prejetju vrnjenega blaga.

KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILA IZDELKOV V PRIMERU:

  • izdelkov, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika;
  • izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam;
  • izdelkov, ki so hitro pokvarljivi ali katerim je že potekel rok uporabe.

14. Stvarna napaka

Kupec lahko svoje pravice iz naslova stvarne napake uveljavlja, če o napaki obvesti prodajalca (MINAMed d.o.o.) v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje na naslov podjetja, kjer je bila stvar kupljena. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in kupcem rabljena stvar, prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine eno (1) leto, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, bo podjetje (MINAMed d.o.o.) čim prej, vendar najpozneje v roku osmih (8) dni ugodila kupčevi zahtevi za uveljavljanje stvarne napake. V kolikor je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen, bo podjetje (MINAMed d.o.o.) najpozneje v osmih (8) dneh pisno odgovorilo na kupčevo zahtevo za uveljavljanje stvarne napake.

Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:

MINAMed d.o.o.
Leskoškova cesta 9e
1000 Ljubljana

Stroški vračila blaga so breme kupca.
Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

15. Reševanje pritožb in sporov

Podjetje MINAMed d.o.o. se bo trudila vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštovalo zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudila doseči dogovor.

Pripombe in pritožbe sprejema administrativni oddelek, obravnava pa jih pravna služba.

Uporabnikom je na voljo več načinov kontaktiranja:
  • pisno na naslov MINAMed d.o.o., Leskoškova cesta 9e, 1000 Ljubljana
  • pisno na elektronski naslov [email protected]

Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.

Podjetje MINAMed d.o.o. bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo, in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. MINAMed d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Zadnja sprememba splošnih pogojev: 1. 10. 2020